Thursday 20 November 2008

melayu dan selera seks!

hohoho!
melayu meamng obses dengan seks dan tenage batin..kelemahan dan kureng keyakinan terhadap serba-serbi menyebabken mereke rase terpinggir (Ketuanaen melayu timbul akibat dari rase edemikian)..lebih malang lagi mereka cobe mencari keyakinan dengaen cobe menjadi jagoan dalam seks..
sebot ape saje..tongkat ali, majun,cule tupai malah hingge ke viagra..semuenye mereke yang jadi jagoh! di kaki lime chow kit, masjid indie dan lorong hj taib tempat orang berjaje ubat2 penyakit..sebut ape saje penyakit-ubat itulah yg mujarab dan mesti ade keistimewaan yang menjanjiken kekuaten seks..
melayu asyik ingat seks saje? belajar mengkaji malas.. anehnye ramai yang kerumun dan ingin cube..
hohoho! itu sajelah yang mereke kuasai di dunia ini...pengetahuan lain corot..rogol anak sendiri, menyamar jadi bomoh cabul melayu bangang,guru ajaran sesat kahwin ramai ramai,..ustaz pun ceramah pasal kawin misyar?..NC Universiti Malaya kena sack pasal takde burong celah kengkang..
saye rase penyakit saye semakin sembuh kerane terhiboer dengan lawak bangse ini!
hohoho!

6 comments:

kulupSakah said...

mat saleh lagi ganas bab seks..koranglah ajar dunia ni dengan aksi2 seks luar tabie seperti blue film yang korang usahakan..

Joe Rock said...

..dan ia hanye ditonton oleh oreng2 yang bodoh..mereke buat duit kamu cume syok bodo..hohoho!!

datuk seri said...

setuju...

Anonymous said...

ahahaha teringat bill clinton kejap...hehehe malas nak citer la...semua bangsa rasanya prihatin pasal seks...lainlah kalau ko mmg tak berbangsa dan tak bernafsu...even omputih pon minat seks...china hebat dgn cerita seksnya....india pon begitu,mat saleh pun cari duit dengan seks....salah ke org melayu nak amik untung dari seks? :P

h a r i z, H said...

poredah, member aku kat us kate, selambe je wat sex tepi2 jalan, apa cerita??? kat universiti pun ada parti2 liar seks, apa kes??? kalau kat malaysia, seteruk-teruk pun, tak adalah sampai buat parti seks liar setiap hujung minggu macam di universiti kawan aku di canada...
pigi daaa...

Joe Rock said...

hohoho! ade juge parti seks di sini? tahniah..barulah kite setaraf!